polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

درمان کیست های کلیوی نارسایی کلیه

کیست کلیوی شایع ترین اختلالات کلیوی ناشی از بیماری است، اندازه های مختلف و یا تعداد زیادی از مایع کیست رخ می دهد به طور عمده برای هر دو کلیه ها، اکثریت از کیست های کلیوی با هیچ علامت آشکاری نداشته، آن را به زندگی عادی تاثیر نمی گذارد، بنابراین اغلب نادیده گرفته میشوند. کیست اما با افزایش سن را افزایش می دهد، در نهایت می تواند باعث نارسایی کلیه، بافت کلیوی به شدت آسیب دیده بود. کیست های کلیوی مبتلا به نارسایی کلیه خواسته است حکومت وجود دارد؟ "، و کیست های کلیوی پیشگیری و می توان درمان کرد، به سادگی درمان رسمی درست در کیست های کلیوی پیشرفته را انتخاب کنید می توانید درجه از آسیب کلیه، کنترل، کاهش زمان دیالیز، به برخی از تا چه حد بهبود کیفیت زندگی بیماران است. درمان کیست های کلیوی نارسایی کلیه، پس از آن، چه هستند؟ موثرترین درمان است؟

برای درمان کیست های کلیوی نارسایی کلیه، به شرح زیر خلاصه نمود:

(1) کلیه کیست سوراخ مایع درمان: پونکسیون کیست کلیوی درمان مایع است به طور کلی در سال های اخیر انجام شده به عنوان یک روش درمان شامل همه انواع مرضی کیست های کلیوی است. هدف اصلی آن پمپ مایع را از طریق سوراخ شدن کیست، برای از بین بردن و یا کاهش ظلم و ستم از کیست در اطراف کلیه بافت، بهبود جریان خون کلیوی، حفظ و بهبود عملکرد کلیه است. درمان کلیه مایع کیست سوراخ عود، آسیب پذیری، و نه اساسی برای درمان کیست های کلیوی.

(2) برداشتن کیست کلیوی: رزکسیون جراحی است که برداشتن کیست های بزرگ می تواند در یک زمان کوتاه برای کاهش فشار کیست بزرگ در ذات کلیه و برای بهبود وضعیت از هیپوکسی و ایسکمی کلیوی در یک سطح است که کلیه را کاهش می دهد واحد آسیب می رساند. این مزیت از درمان جراحی کیست کلیوی است، اما هستند نیز وجود دارد برخی از معایب، حذف تنها سطح کیست، اعماق کیست آسان نیست برای حذف، یک بار حذف کیست بزرگ، خواهد کوچک کیست فضای رشد، را ایجاد چرخه معیوب، این بیماری بسیار منفی است، جراحی نیز آسیب زیادی به بدن بیمار ایجاد می شود.

(3) درمان جایگزینی کلیه: کیست های کلیوی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیشرفته، اغلب به دلیل اکثریت از دست دادن کلیه عملکرد و یا از دست دادن کامل از پاسخ به دارو است فقیر، و علائم بالینی شده اند افزایش یافته است، در وضعیت بحرانی، این باید درمان جایگزین کلیه در نظر بگیرید. همودیالیز یا دیالیز صفاقی. با این حال، بیماران با کلیه کیست های کلیوی به طور قابل توجهی افزایش یافته است ترک حفره شکمی را کاهش می دهد ظرفیت دیالیز صفاقی کمتر موثر است، به طور معمول استفاده می شود که تحت همودیالیز. با خونریزی، و یا فشار خون کنترل، در صورت لزوم، عمل جراحی برای برداشتن کلیه در نظر گرفتن مشکل است. شرایط همچنین می توانید یک پیوند کلیه می باشد.

(4) درمان محافظه کار چینی پزشکی: طب چینی برای درمان نارسایی مزمن کلیه، با اثر، قابل توجه به خصوص در بیماران اواسط اولیه و، به طور قابل توجهی تواند علائم بالینی، بهبود برای کنترل بیماری پیشرفت می کند، کمتر کراتینین سرم، نیتروژن اوره خون است. کیست های کلیوی، نارسایی کلیه، میکرو مبتنی بر طب سنتی چینی در مطابق با ویژگی های کیستیک پاتولوژی، تشخیص و درمان، انتخاب درمان نسخه ای از اساسی است. نفوذ پزشکی میکرو مبتنی بر در این دوره از درمان، ماده فعال را به سلول های اپیتلیال کلیه کیست غیر فعال شده است، به طوری که از دست دادن فعالیت های ترشحی در مایع کیست طولانی تر ادامه یابد به ترشح کیست متوقف خواهد شد دیگر در این مرحله رشد است. اما کیست تشکیل شده، ما می توانیم آن را در این تنهایی نگه دارید، در همان زمان، اما همچنین توسط داروهای افزایش نفوذپذیری کیست گردش سطحی خون به عقب به جذب مایع کیست را از طریق متابولیسم بدن و در نهایت از ادرار دفع می شود. این است که اساسا درمان کیست، به طور کلی عود نیست. در همان زمان، استفاده از ویژگی های طب سنتی چینی برای افزایش گشادکننده عروق، اقدام در میکروسیرکولاسیون کلیه به بهبود وضعیت دیوار در اطراف اکسیژن. مواد مخدر، نقش دیواره سلولهای ترشحی داخلی برای تعمیر عملکرد طبیعی خود را، اختلال در عملکرد کلیه ها شده است برخی از بهبود است. تعداد زیادی از عملکرد بالینی، برجسته کوچک و بعد به مواد TCM فعال در درمان کیست های کلیوی، آسیب کلیوی در درمان سریع، کارآمد و موثر. بدون عمل جراحی، دارو، تا زمانی که بیماری به اورمی پیشرفته رسیده نیست، امید درمان است.

در بالا خلاصه ای از درمان کیست های کلیوی نارسایی کلیوی است. کیست های کلیوی نارسایی کلیوی است که توسعه بیماریهای مزمن، اغلب ترک این بیماری به علت نوسانات خلقی، خستگی و یا رژیم غذایی بی وفا، تلو تلو خوردن و سقوط آسیب تشدید. بنابراین، کلیه بیماران مبتلا به نارسایی کیست باید ذهن خود را در راحتی نگه دارید، و استراحت، برای ایجاد اعتماد به نفس برای غلبه بر بیماری، با درمان. رژیم غذایی باید تازه و نور، و مغذی به خوردن بیشتر میوه و کنترل مناسب از مصرف پروتئین، محرومیت از محصولات Feigan سرد یا تند خو، ترک الکل، حفظ اجابت مزاج بدون مزاحمت صورت میپذیرفته است. ادم فشار خون به طور قابل ملاحظه آن است که مطلوب به منظور محدود کردن مصرف سدیم. ممکن است مناسب برای شرکت در بعضی از ورزش ها و فعالیت های سرگرم کننده است، اما باید به جلوگیری از کمر و شکم را تحت فشار برخورد، و برای جلوگیری از پارگی کیست. بیماری شدید به باقی ماندن در رختخواب. در همان زمان، برای کنترل بروز عوارض. کیست های کلیوی به عنوان تشخیص زودهنگام و درمان به موقع، مهم این است که، اگر شما احساس ناخوشی، بلافاصله به بیمارستان به طور منظم برای معاینه و درمان، به طوری که نه به تاخیر می اندازد درمان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد