polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

کم خونی و نارسایی کلیه؟

کم خونی، به نظر می رسد که با هیچ چیز نارسایی کلیوی، اما در واقع، این واقعا درست است؟ اکثر مردم بر این باورند که، به اصطلاح کم خونی، کم خونی تغذیه ای ناشی از سوء تغذیه، تا زمانی نگهداری، اضافه کردن مکمل های تغذیه ای، باید آن را بهبود خواهد شد. برخی از پزشکان تنها اسید فولیک، آهن و راه حل خون خوراکی برای درمان. بنابراین، کم خونی و اختلال در عملکرد کلیه چه نوع رابطه، اجازه دهید نگاهی.

در بسیاری از موارد، علائم اولیه بیماری می تواند بسیار لطیف، ملایم، به عنوان سرماخوردگی معمول، پیچیده با گلومرولونفریت خفیف یا نهفته ممکن است به دلیل سرما خوردگی های مکرر، اما نشانه ها و نور و اهمیتی نمی دادم. پس از یک فرایند طولانی، پیشرفت به نارسایی مزمن کلیوی، و ظهور از دستگاه گوارش به عنوان نشانه های اصلی کم خونی کلیوی است.

نفریت مزمن کلیوی یا ضایعات حاد نارسایی مزمن کلیوی، سطح هورمون اریتروپویتین کاهش خواهد یافت، توانایی بدن بیمار به تولید سلول های قرمز خون کاهش می یابد، بنابراین بیمار علائم کم خونی را نشان می دهد. همراه با بیماران بدون سابقه ظاهری کلیه، بخشی از بیماران اغلب برای کم خونی فقر آهن، مقاوم به درمان کم خونی، آنمی آپلاستیک، که در تشخیص و درمان بیماری را به تاخیر می اندازد اشتباه است.

کلیه کم خونی است به علت آسیب کلیه علل مختلف، نارسایی کلیوی، و کاهش عملکرد کلیه، دفع متابولیتهای کاهش، حفظ افزایش یافته است. این مواد شیمیایی را مهار اریتروپویتین تولید از یک سو، از سوی دیگر، مانع از فعالیت اریتروپویتین، منجر به تخریب غشای سلول قرمز و کوتاه شدن زندگی خود را. با توجه به نارسایی کلیه و در دراز مدت بی اشتهایی، اسهال، ناشی از کمبود آهن، اسید فولیک، ویتامین B12، و در نهایت منجر به کم خونی کلیوی است.

از طریق توضیحات بالا، من اعتقاد دارم که کم خونی دانش کافی، شما می توانید ببینید، کم خونی نیز از علائم شایع بیماری کلیوی، حتی در ادرار نرمال، معاینه ادرار معمول انجام دهد. هنگامی که پروتئین ادرار یا هماچوری، با اختلال در فشار خون همراه است، سپس تمایل به احتمال کم خونی کلیوی، و باید ادامه یابد خون، عملکرد کلیه، کلیه معاینه B مافوق صوت، برای انجام چنین کاری است که ما به سرعت می تواند تشخیص داده شده است. بنابراین، کم خونی به نظر می رسد ساده، اما می توان آنها را نادیده گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد