polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

خطرات از کیست های کلیوی

اول، کارشناسان با اشاره به خارج که: بیماران مبتلا به کیست کلیه به جلوگیری از عفونت، پیشگیری از کیست کلیوی، به پایبندی به درمان، علاوه بر این، کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به فعالیت افزایش فیزیکی، و بالا بردن سیستم فیزیکی و ایمنی بدن، افزایش توانایی ضد ویروسی، بار بیش از حد قلب ندارید حفظ روحیه ی خوب، بنابراین اوایل پیشگیری، تشخیص زودرس و درمان به موقع کلید حفظ سلامتی است.خطرات از کیست های کلیوی به طور کلی در حدود دو جنبه:

، علایم کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به کیست تک، و گاهی اوقات شما می توانید از انگشتان دست خود را شکم از یک بلوک نرم، کپسول سر اوایل کوچکتر برای بیماران مبتلا به هیچ عارضه ای هم نداشت، به لمس استفاده کنید، تنها در صورتی که رشد می کنددرجه معینی از زمان کمر درد قبل از شروع علائم می شود. بیماری کلیه پلی کیستیک گاهی هماچوری (خون در ادرار)، و یا باعث پیلونفریت مکرر شود. در اکثر موارد، بیماری کلیه پلی کیستیک، هیچ نشانه ای ندارند، مگر اینکه کیست در نهایت بیش از حد بافت کلیه ناشی از نارسایی مزمن کلیوی جایگزین شد، نشانه شروع به نظر می رسد.

دوم، خطرات از کیست های کلیوی و در نتیجه نارسایی کلیوی، اورمی، کیست های کلیوی می کند به بدن به را تعداد زیادی از خطر، خطر واضح ترین خطر تنها از کیست تک کلیوی ممکن است توسعه به کیست بدخیم است، اما این به ندرت اتفاق می افتد، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است منجر به نارسایی مزمن کلیه، نیز نادر است که اگر شما یک وحدت کیست های کلیوی، اغلب برای سایر بیماری ها را بررسی کنید، پیدا نشد. از آنجا که سلول های سرطانی ممکن است از کیست باشد.

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی باشد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی صحبت کردن در مورد ویژگی های این بیماری ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک. اگر شرایط نور، به طور کلی بدون درمان است، اما چند کپسول به طور کلی بیماری کلیه پلی کیستیک نور را به توسعه خود ادامه خواهد داد به سرعت درمان نشود، ممکن است به زودی به اورمی پیشرفت مؤثر بر زندگی. ویژگی خاص کلیه پلی کیستیک بیماری عبارتند از:

1، بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان است مادرزادی، از بدو تولد با کیست های متعدد، اما بسیاری از بیماران وجود دارد بدون تظاهرات بالینی، بیماری، آنها را درمان خاص استفاده نمی کند.

2، به طور کلی بزرگسالان از 30 سال از سن شروع علائم بالینی، در اوایل سن شروع علائم بالینی شدید تر، سن بعد از شروع علائم بالینی نسبتا خفیف هستند، مرد نسبت به زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

3، حدود 30 درصد از بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری با کبد پلی کیستیک، اما عملکرد کبد نرمال، بدون هیچ نشانه ای. طحال، پانکراس، ریه، کیست تخمدان وجود دارد، حدود 2٪ از ناهنجاری عروق داخل جمجمه و آنوریسم وجود داشته باشد، به راحتی می تواند منجر به خونریزی داخل جمجمه است.

4، علائم بیمار پس از توسعه به طور کلی از نارسایی کلیوی به طور متوسط ​​بیش از 10 سال است، اما بزرگ تفاوت های فردی وجود دارد.

بیماری کلیه پلی کیستیک، گرچه دشوار است اما برای درمان بیماری های ژنتیکی، در سطح طرح اولیه درمان می تواند به کنترل یا کاهش کیست کلیوی، به عملکرد کلیه، بیمار بقا خوش خیم آسیب نمی رساند.

بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیار طولانی می تواند با درمان

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک باید در جفتک منظم در همان زمان، تمرکز بر بلند کردن ظلم و ستم کلیه و محافظت از عملکرد کلیه است. جراحی سنتی، تروما، کیست های بزرگ به رشد، علاوه بر به کیست های کوچک به زودی تشکیل یک چرخه معیوب است. میکرو، تکنولوژی در درمان بیماری، بهبود میکروسیرکولاسیون دیواره مایع کیست بازگشت به جذب افزایش، کاهش ترشح کیست تدریج کاهش می یابد، رسیدن به هدف لغو ستم کلیه سنتی مواد پزشکی چینی فعال، نقش دیواره کیست،. در بخش های بزرگ برای افزایش طول عمر بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک کلیه.

بیماری کلیه پلی کیستیک یا می تواند زندگی می کنند؟ بیماران مبتلا به یک دوست به نیست نگرانی بیش از حد، میکرو، مبتنی بر دارو نفوذ درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اثر تنها مشاهده قبل از و بعد از خرد، بر اساس طب سنتی چین به نفوذ در درمان B-سونوگرافی قبل از و بعد از مقایسه کیست بزرگ مشاهده کیست دارند هر چیزی شروع به محدود.

در نهایت، بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی تری حفظ حالت خوش بینانه از ذهن، و ایجاد اعتماد به نفس برای غلبه بر بیماری است. تفکر خوش بینانه از احساسات می تواند ایمنی مردم، بهبود غلبه بر بیماری است.

کراتینین 600 چگونه برای درمان

کراتینین 600 چگونه برای درمان

سلام دکتر، پدرم در سال گذشته، معاینه فیزیکی برای تشخیص کراتینین سرم بالا، در ابتدا بیش از 200 گل رز به بیش از 600 دو ماه بعد، پزشک اجازه دیالیز؟ سوال من این بیماری علاوه بر به دیالیز است، گزینه های درمانی خوب وجود دارد؟ درمان دندان های سفید با چنگک جمع کردن باکتری های بیماری کلیه چگونه است؟ این بیماری بسیار جدی است؟

کراتینین برای رسیدن به بیش از 600 پزشکان است که درمان دیالیز، اما من دیالیز را نمی خواهم، کراتینین بالا است علاوه بر به دیالیز است؟ کراتینین بالا چه خوب درمان؟ چگونه ما می توانیم به کراتینین به طور کامل رها؟

پزشک پاسخ داد: سلام، اطلاعات مربوط به موارد ارائه شده توسط شما را خوانده ام، کراتینین بیش از 600 است، نارسایی کلیه، نارسایی کلیوی نارسایی مزمن کلیوی وارد شده، عمدتا به دلیل بیماری کلیوی طولانی مدت، با زمان و بیماری، کلیه عمل به تدریج، کاهش می یابد و در نتیجه از بروز نارسایی کلیوی است. روش های معمول غربی به درمان دیالیز، دیالیز می تواند پیشرفت نارسایی کلیوی نقش بازی به تاخیر می اندازد، اما تنها تاکید بر یک سو، درمان اغلب می تواند بهترین درمان نارسایی مزمن کلیوی دست یابد. توصیه هایی برای درمان نارسایی کلیه در پزشکی اینتگرتیو، طب چینی مبتنی بر غربی در جدایی غربی کمک شده است، تلاش برای اساسا جلوگیری از روند فیبروز کلیه. طب غربی در مواد دارویی مورد استفاده در کنترل عوارض و بیشتر یا کمتر همان، در حالی که سنتی طب چینی با احتیاط باید به فکر می کنم از را بخواهید نه خیلی سریع تبدیل شدن به، و یا در نظر گرفتن به اصطلاح "درمان" و دیگر مواد مخدر مشابه به جلوگیری از اما برای ترویج پیشرفت بیماری.

افزایش کراتینین با توجه به کاهش خود را در عملکرد سیستم ایمنی، کلیه ذاتی در سلول و عملکرد بافت را دچار اختلال کرده، تعداد زیادی از رسوب ایمنی پیچیده در کلیه تجمع مواد سمی می تواند نمی شود تخلیه ایجاد می شود. کاهش ذاتی بدن اختلال در سیستم ایمنی بدن، توانایی سلول های فاگوسیتوز و سلول های کشنده بازی نقش در سلول های ایمنی بدن، فعال کردن بدن یک سیستم پشتیبان، بتونه کاری ایمنی بدن پاسخ ایمنی و التهابی پاسخ می تواند بدن از کمپلکسهای ایمنی روشن نیست، بلکه باعث می شود بدن به کلیه عادی ذاتی در سلولی و بافتهای آسیب به شکل گیری حساسیت، همچنان رخ دهد به علت به حساسیت بیش از حد، رسوب ایمنی پیچیده است بیشتر و بیشتر، از درمان است که به سادگی به قطره درمان کراتینین و علامت دیگر، روشن نیست که این کمپلکسهای ایمنی، وجود خواهد داشت درمان رضایت بخش نیست.

دو تن از دوکتوران پاسخ: سلام، به شما ارائه اطلاعات مورد خوانده شده است، پدر خود را به دلیل فشار خون بالا و سابقه دیابت؟ کراتینین سرم به علت از کلیه ها در سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده نقض علل مختلف از فیبروز. اول، اختلال کلیوی انتقال سلول ذاتی فنوتیپی رخ می دهد، شکل گیری تغییرات پاتولوژیک، تحریک فیبروبلاست کلیه به myofibroblasts، بلکه نقض و تحریک بافت ذاتی کلیه عادی، بروز ضایعه، در نتیجه شکل گیری کلیه از نقطه ای به هواپیما، از محلی به طور کلی، برای گسترش گسترش تحریک به کیفیت دستگاه از دوره آسیب (به عنوان مثال، طول مدت آسیب کلیوی)، با توجه به صدمه به کلیه ها، عملکرد آن به دفع زباله کاهش می یابد، و باعث تجمع سموم و دیگر کراتینین در بدن، که به نظر می رسد در کراتینین خون، نیتروژن اوره خون و کراتینین در ادرار میزان فیلتراسیون کلیوی را کاهش می دهد. به وضعیت فعلی خود، باید تحت کنترل باشد به محض افزایش کراتینین ممکن است دندان های سفید با چنگک جمع کردن مهار باکتری گلومرولها رسوب کمپلکسهای ایمنی، بلکه مهار پاسخ ایمنی در بیماریهای گلومرولی نقش. بنابراین، از نقطه نظر سطح این نظر سفید جریحه دار کردن دندانها باکتری ها را می توان برای درمان بیماری های گلومرولی استفاده می شود.

برای سایت از رسوب ایمنی پیچیده و درجه آسیب ایمنی و التهابی، استفاده از خرد، بر اساس طب چینی با ایمونوتراپی، ترکیب پیچیده روش In vivo ایمنی بدن و تغذیه چی، طب چینی افزایش ایمنی سه بعدی درمان سه گانه، گردش خون TCM، روشن، و ترکیب نقص ایمنی مسدود شده است، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی و مجموعه ای از اقدامات برای جلوگیری از پاسخ ایمنی التهابی، با واسطه سلول های کاربردی برای تعمیر آسیب دیده بدن از شر خود را از سم متوسط ​​و کوچک بهبود توانایی سم زدایی خود کلیه است. بازگرداندن عملکرد سیستم ایمنی ذاتی، تا زمانی که بهبود عملکرد، شاخص به طور طبیعی، کاهش پیشگیری از عوارض است.

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری دارای علایم

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری دارای علائم بالینی، به طور کلی از بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند ممکن است علایم زیر رنج می برند.
خونریزی، در حدود 30٪ -50٪ از بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به هماچوری آشکار و یا هماچوری میکروسکوپی. این علائم بیماری کلیه پلی کیستیک خود به خودی هستند، همچنین ممکن است بعد از ورزش شدید قدرت ما و یا تروما رخ می دهد. علت هماچوری پارگی رگ های خون از دیواره کیست، سنگ ها، عفونت یا سرطان است. این مطالعه نشان داد که بروز هماچوری فرکانس ساله کیست شدت و فشارخون بالا را افزایش می دهد با افزایش سرعت متناسب است به بدتر شدن عملکرد کلیه است.
2، کم خونی، کم خونی بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران با وضعیت از روشن به سنگین، و اغلب توسط شب ادراری همراه است.
3، فشار خون بالا: فشار خون بالا فرکانس بیشتر از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک در حدود 50٪ -60٪ از کل است. علائم فشار خون بالا قبل از نقص عملکرد کلیه رخ داده است، و همراه با سردرد، سرگیجه است.
درد، درد پهلو و یا داخلی یکی از بیماری کلیه پلی کیستیک از شایع ترین علائم اولیه، 60٪ از بیماران با علائم درد کلیه پلی کیستیک، وقوع افزایش فرکانس با افزایش سن و کیست در بدن زن است رایج است. طبیعت می تواند به عنوان احساس درد مبهم مانند چاقو و یا سوزن به سمت بالا می خواهم گاهی اوقات شکم، تابش سوپراپوبیک باشد. درد حاد عمومی یا درد شعله ور شدن وضعیت معمولا به این معنی که کیست پاره خونریزی و یا سنگ و یا لخته شدن خون ناشی از انسداد مجاری ادرار (اغلب با تب همراه است). درد مزمن، کلیه ها بزرگ شده و یا کیست کشش کپسول کلیه، های ساقه کلیوی، و فشرده سازی ارگان های مجاور و یا التهاب بینابینی. کیست های کبدی بزرگ می تواند بیمار را دوباره تحت باعث درد است.
6، اختلالات ادراری: عمدتا به عنوان پروتئینوری یا هماچوری، علائم زودرس بیماری کلیه پلی کیستیک. بیشتر پروتئین، هماچوری، بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری خود را از چک بیماری پلی کیستیک کلیه رنج می برند. هماچوری است که همچنان به دلیل کپسول کیست و کپسول بین ظلم و ستم ناشی از پارگی کیست یا خونریزی کلیوی ایجاد می شود را افزایش می دهد. به طور کلی متناوب هماچوری آشکار و بدون درد، خفیف، و پایدار شد به نظر می رسد. علاوه بر این، بیماری کلیه پلی کیستیک در اوایل، که به درجه ای از نور تکرر ادرار، شب ادراری، پدیده پلی اوری، این پرونده و غلظت از دست دادن عملکرد کلیه است.
7، نارسایی کلیه، بیماری دیر یا زود، نارسایی کلیه، موارد منحصر به فرد به نارسایی کلیوی در دوران بلوغ وجود دارد، اما بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به ندرت قبل از سن 40 سالگی با نقص عملکرد کلیه است. ، در حدود نیمی از عملکرد کلیه در سن 70 سالگی باقی می ماند، اما اگر از آن است که روند توسعه فشار خون بالا به نارسایی کلیه خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد.
عوارض، در بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری کبد پلی کیستیک و عوارض دیگر، عوارض کلیه پلی کیستیک به طور کلی کندتر همراه در مقایسه با بیماری کلیه پلی کیستیک و حدود 10 سال بعد. آنوریسم داخل جمجمه هستند بیشتر در معرض خطر عوارض، نرخ 10٪ تا 40٪، 9٪ از بیماران مرد از پارگی آنوریسم داخل جمجمه،
بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری را به اجتناب از اعمال، از جمله نیروی کار بیش از حد فیزیکی، بیش از حد کار ذهنی. به شدت مناسب ورزش، ترتیبات مناسب برای رژیم غذایی، و به طور فعال همکاری با درمان های پزشکی است. راه برای بهبودی سریع است. اگر شما فکر می کنم در مورد درک نزدیک تر از دانش مربوط به بیماری کلیه پلی کیستیک، و سپس، به مشورت کارشناسان ما.

بیماری کلیه پلی کیستیک ارثی است؟


بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، معمولا به اتوزومال مغلوب اتوزوم غالب و تقسیم است. ، بیماری کلیه پلی کیستیک ارثی هستند، اگر هر دو والدین ژن های بیماری زا، بچه ها مریض می شدند؟ بعدی، اجازه دهید نگاهی به تجزیه و تحلیل بر روی این موضوع.
اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (به عنوان مثال، تشکیل دهنده این بیماری کلیه پلی کیستیک) (حداقل بالای 75٪) با پدر و مادر ژنتیکی است، اما تعداد بسیار کمی (25٪) و نه ژنتیکی پدر و مادر وجود دارد، اما جهش ژن در اثر بالینی بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان، روبرو می شوند اما تاریخ ژنتیکی پدر و مادر، و که این مورد است؛ کلیه پلی کیستیک اتوزومی مغلوب ژنتیکی پدر و مادر و پدر و مادر هر دو ژن را حمل می کنند، آن را شروع ممکن است کیست های ساده کلیوی هستند به دست آورد، بروز این اواخر با پدر و مادر ژنتیکی هیچ ربطی به مدولاری کلیه اسفنج و dysplastic بیماری چند کیستی کلیه دیسپلازی مادرزادی هستند به دست آورد کیست های کلیوی ناشی از طولانی مدت همودیالیز و نیز هیچ ربطی به پدر و مادر ژنتیکی دارد.
نوشته شده توسط B جنین اولتراسونیک ماه بزرگ، بعضی ها را می توان در کلیه تغییرات متعدد، کیستیک در این مورد، یک تجزیه و تحلیل دقیق از شرایط خاص یافت می شود. وضعیت عادی به طور کلی دو راه زیر را: یکی، یک سابقه خانوادگی از سوالات و تعدادی از بازرسی و تجزیه و تحلیل پلی کیستیک کلیوی اتوزومال جنینی است، اما بدون توجه به اتوزومال غالب بیماری کلیه پلی کیستیک (بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان) و یا مغلوب به ارث برده بیماری کلیه پلی کیستیک (نوزادی بیماری کلیه پلی کیستیک) باید به دقت انتخاب جنین تصمیم گرفت، زیرا اصل کلیه پلی کیستیک از فرزندان، خانواده و جامعه خواهد شد برخی از ضربه، اصلاح نژاد را برآورده نمی کنند است. 2 اگر در مورد جنین دیسپلازی پلی کیستیک کلیه، برای اولین بار به تمایز بین یک طرفه یا دو طرفه، در مورد دو طرفه، به دلیل پیش بینی ضعیف است، آن را بهتر است برای پایان دادن به بارداری؛ صورت یک طرفه، شما می توانید بارداری را ادامه خواهد داد.
از طریق تجزیه و تحلیل بالا، من معتقدم که ما باید درک خاصی از مشکلات بیماری پلی کیستیک کلیه ژنتیکی. این دیده می شود، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، اما آن است که توسط ژنتیک ایجاد می شود، و همچنین به عنوان بخشی از این وضعیت ناشی از روز بعد از فردا. بنابراین، افراد بدون سابقه خانوادگی، ما باید توجه، پرداخت انجام بیمار روز بعد از سهل انگاری فردا.