polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

چگونه برای درمان کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری های مادرزادی، کیستهای کلیوی، اندازه های متعدد، اعم از کیست ها را افزایش می دهد با بالا رفتن سن و افزایش است. روش سوراخ، از طریق عمل جراحی برای خلاص شدن از شر یک کیست بزرگ در کوتاه مدت برای کاهش ظلم و ستم از کلیه است. با این حال، این نقش از کیست های کوچک امکان پذیر نمی باشد. بنابراین، این وضعیت همیشه تکرار می شود، کمتر از یک درمان کامل از هدف.

درمان محافظه کارانه درمان نفوذ میکرو مبتنی بر طب سنتی چینی در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، راه منحصر به فرد، و جلوه های ویژه است. میکرو به طور کلی به ناحیه کلیه به نفوذ در طب سنتی چین نفوذ درمان. به طور مستقیم از بیرونی پوست، استفاده از میکرو مبتنی بر طب سنتی چین به منظور نفوذ به درمان با دستگاه میکرو واردات از طب سنتی چینی برای درمان از مواد فعال به منظور نفوذ به دفتر کیست از ناحیه کلیه به نفوذ. مواد فعال طب چینی بازی مایع کیست را می توان از طریق انحراف کلیه ها دفع می شود، برای ترمیم ضایعات، محدود کردن هدف از کیست.

یکی، کاهش تشکیل مایع کیست، برای کاهش ظلم و ستم گلومرولی و لوله رگ های خونی کلیه گردش خون به بافت کلیه آسیب دیده، بهبود هیپوکسی محلی، برای ترویج و تسریع در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده برای ایجاد یک ترمیم محیط زیست است.

دوم، میکرو پس از مواد سنتی طب چینی فعال، مسدود کردن کلیه کیست ظلم و ستم و منجر به فیبروز کلیوی (جای زخم) ناشی از دست دادن عملکرد کلیوی. همانطور که کیست های مادرزادی به تدریج افزایش ظلم و ستم از گلومرول، لوله ها، بینابینی کلیه و عروق کلیوی، منجر به ایسکمی کلیوی، کمبود اکسیژن، و شروع به فیبروز کلیه آسیب دیده (شکل گیری اسکار) است. کلیه فیبروز تشکیل ساختار کلیه بافت از بین می رود، و عملکرد کلیوی را از دست خواهد رفت. درمان میکرو، نفوذ سنتی مواد پزشکی چینی فعال در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، کلید است: مسدود کردن بدتر شدن فیبروز کلیوی به دلیل ظلم و ستم کیست و شروع زنجیره ای، مسدود کردن اثر به فشرده سازی ناشی از کمبود اکسیژن در کلیه، چرخه باطل از بین رفتن کلیه، تا اطمینان حاصل شود که باقی مانده کلیه دیگر تحت ستم، با حفظ عملکرد کلیه است.

مواد فعال، میکرو از طب سنتی چینی به نفوذ به درمان می توانند کلیه مصالح تعمیر، صدمه بزند از جمله انواع ویتامین ها، عناصر کمیاب، اسیدهای آلی مانند اسیدهای آمینه، کلیه ها آسیب دیده تعمیر شتاب.

اختلال، میکرو سنتی طب چینی نفوذ درمان از مواد فعال به بافت کلیه آسیب دیده، فعال شدن سازمان و به ترویج سنتز DNA در داخل سلول تکرار آن و آسیب شتاب به سازمان سنتز پروتئین به سرعت بخشیدن، و بهبود نفوذ فعالیت های درمان طب میکرو، مبتنی بر مواد در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و ساز و نوسازی برای سرعت بخشیدن به عملکرد بازسازی بازی، باعث بهبود کلیه پلی کیستیک کلیه آسیب ساختاری، و آسیب شتاب به بهبود عملکرد کلیوی. تئوری طب سوزنی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان پایه و اساس محکم برای درمان سریع بیماری کلیه پلی کیستیک، آسیب کلیوی را گذاشته و به یک اثر خوب بالینی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد