polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری پس از حاملگی، توجه به؟

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری زن با حاملگی، بسیاری از زنان مبتلا به کلیه پلی کیستیک از دوستان بسیار نگران است که او به تولد یک نوزاد سالم به من بدهید، و نه خواهد شد به تصویب رسید در دوران بارداری به بچه های خود، چه؟ بیماران کلیوی در مورد این مسائل برای بسیاری از زنان نگران کرده است. ما مشورت کارشناسان از بیمارستان کلیه در Shijiazhuang، بشنوم که چگونه کارشناسان می گویند؟
بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری در دوران بارداری باید با توجه به آنچه در آن پرداخت
کارشناسان هشدار داده اند که بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک در دوران بارداری انجام اقدامات و یا ممکن است به فرزندان منتقل می. پس چگونه می توانم انجام دهم؟ بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک در هفته 10 بارداری، به بیمارستان رفتن به تشخیص ژن کیست مایع آمنیوتیک یا سلول های villus کوریون، با توجه به توارث از٪ حدود 50 بیماری کلیه پلی کیستیک در این احتمال بیماری های ژنتیکی، آزمون مولکولی ژنتیک می تواند کمک کند کپسول از کلیه خانواده ها را انتخاب کنید یک کودک سالم، و فرزندان دیگر باز خواهد گشت به حمل ژن موثر بر نسل های آینده، می توان گفت که این بیماری می توان جلوگیری کرد.
در همان زمان، بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک رژیم غذایی در دوران بارداری بسیار مهم است. مراقب باشید به خوردن غذاهای شور (از جمله ترشی)، می تواند کلاس تند از جمله مواد غذایی فلفل، شراب، میگو، خرچنگ، و غیره) را نخورید، مجبور به خوردن غذای آلوده (شامل باقی مانده ی فاسد باقی، و غیره) و همچنین روزه غذاهای کباب. توجه به بقیه، نه می تواند خیلی خسته ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد