polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی باشد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی صحبت کردن در مورد ویژگی های این بیماری ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک. اگر شرایط نور، به طور کلی بدون درمان است، اما چند کپسول به طور کلی بیماری کلیه پلی کیستیک نور را به توسعه خود ادامه خواهد داد به سرعت درمان نشود، ممکن است به زودی به اورمی پیشرفت مؤثر بر زندگی. ویژگی خاص کلیه پلی کیستیک بیماری عبارتند از:

1، بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان است مادرزادی، از بدو تولد با کیست های متعدد، اما بسیاری از بیماران وجود دارد بدون تظاهرات بالینی، بیماری، آنها را درمان خاص استفاده نمی کند.

2، به طور کلی بزرگسالان از 30 سال از سن شروع علائم بالینی، در اوایل سن شروع علائم بالینی شدید تر، سن بعد از شروع علائم بالینی نسبتا خفیف هستند، مرد نسبت به زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

3، حدود 30 درصد از بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری با کبد پلی کیستیک، اما عملکرد کبد نرمال، بدون هیچ نشانه ای. طحال، پانکراس، ریه، کیست تخمدان وجود دارد، حدود 2٪ از ناهنجاری عروق داخل جمجمه و آنوریسم وجود داشته باشد، به راحتی می تواند منجر به خونریزی داخل جمجمه است.

4، علائم بیمار پس از توسعه به طور کلی از نارسایی کلیوی به طور متوسط ​​بیش از 10 سال است، اما بزرگ تفاوت های فردی وجود دارد.

بیماری کلیه پلی کیستیک، گرچه دشوار است اما برای درمان بیماری های ژنتیکی، در سطح طرح اولیه درمان می تواند به کنترل یا کاهش کیست کلیوی، به عملکرد کلیه، بیمار بقا خوش خیم آسیب نمی رساند.

بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیار طولانی می تواند با درمان

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک باید در جفتک منظم در همان زمان، تمرکز بر بلند کردن ظلم و ستم کلیه و محافظت از عملکرد کلیه است. جراحی سنتی، تروما، کیست های بزرگ به رشد، علاوه بر به کیست های کوچک به زودی تشکیل یک چرخه معیوب است. میکرو، تکنولوژی در درمان بیماری، بهبود میکروسیرکولاسیون دیواره مایع کیست بازگشت به جذب افزایش، کاهش ترشح کیست تدریج کاهش می یابد، رسیدن به هدف لغو ستم کلیه سنتی مواد پزشکی چینی فعال، نقش دیواره کیست،. در بخش های بزرگ برای افزایش طول عمر بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک کلیه.

بیماری کلیه پلی کیستیک یا می تواند زندگی می کنند؟ بیماران مبتلا به یک دوست به نیست نگرانی بیش از حد، میکرو، مبتنی بر دارو نفوذ درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اثر تنها مشاهده قبل از و بعد از خرد، بر اساس طب سنتی چین به نفوذ در درمان B-سونوگرافی قبل از و بعد از مقایسه کیست بزرگ مشاهده کیست دارند هر چیزی شروع به محدود.

در نهایت، بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بسیار طولانی تری حفظ حالت خوش بینانه از ذهن، و ایجاد اعتماد به نفس برای غلبه بر بیماری است. تفکر خوش بینانه از احساسات می تواند ایمنی مردم، بهبود غلبه بر بیماری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد