polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری در رژیم غذایی باید با تو

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری در رژیم غذایی باید با توجه به پرداخت:
(A) را ترک و یا کاهش مصرف
A. نوشابه: شراب، شراب سفید به خصوص در بیماران مبتلا به بیماری پلی کیستیک کلیه را باید ترک، الکل و تحریک کلیوی بسیار عالی است. این می تواند باعث تحریک فعالیت polycystin برای سرعت بخشیدن به رشد کیست.
دو. تخمیر مواد غذایی: تخمیر مواد غذایی توسط باکتری غذاهای تخمیر، مانند تخمیر حبوبات کشک، کلاس تخم مرغ فاسد شده را تغییر دهید. اجتناب از خوردن چنین کیست نرخ رشد مطلوب خواهد بود.
3. از خوردن موادغذایی حاوی پروتئین بالا: بیماری کلیوی، باید یک رژیم غذایی کم پروتئین، اجتناب از متابولیت های نیتروژن بدن، کاهش دفع کلیوی از زور است. مانند سویا، توفو و سایر محصولات سویا.
4. امعاء و احشاء غذا: مواد غذایی پخته شده ساخته شده توسط ارگان های داخلی حیوانات هستند مناسب برای بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به کبد حیوانات غذا خوردن، رسول جمله چینی، چه به غذا خوردن، را تا چه نه، اما از آن است که در کشتار حیوانات در سمت چپ در کبد از سموم زیادی نیست، کلیوی، به ویژه کبد، عملکرد کبد سم زدایی است، نامرئی پس از سوخت و ساز بدن حیوانات از سموم باقی مانده در روده، در صورتی که بیمار مصرف این مواد برای افزایش بار بر روی کلیه ها و بدتر شدن بیماری است.
5: قهوه، شکلات ممنوع غذا
(ب) خوردن غذای
A. خوردن غذاهای بیشتر که حاوی میوه ها و سبزیجات ویتامین ها؛
دو. میوه ها و سبزیجات غنی از آهن مانند هویج.
3. ظرفیت های فسیلی، مواد غذایی گیاهی مانند قارچ سیاه و سفید
4.اثر دیورتیک غذا.
5 مواد غذایی قلیایی را به طلوع خواهد کرد، می تواند نقش درمانی در حمایت از پنج بازی. رژیم غذایی بیماری پلی کیستیک کلیه بیمار و اقدامات احتیاطی؛
بیماری کلیه پلی کیستیک در اثر اختلال عملکرد کلیوی در بیماران اورمیک، علاوه بر این برای تشخیص زود هنگام و درمان به موقع، نیز باید مورد توجه قرار گیرد: 1. محدود کردن مصرف پروتئین (رژیم غذایی کم پروتئین)، از جمله مرغ، اردک، ماهی، گوشت، تخم مرغ، شیر، فرآورده های سویا مانند؛ الکل بان کی مون؛ غیر فعال کردن کلیه عوارض جانبی سمی مواد مخدر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد