polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری دارای علایم

بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری دارای علائم بالینی، به طور کلی از بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند ممکن است علایم زیر رنج می برند.
خونریزی، در حدود 30٪ -50٪ از بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به هماچوری آشکار و یا هماچوری میکروسکوپی. این علائم بیماری کلیه پلی کیستیک خود به خودی هستند، همچنین ممکن است بعد از ورزش شدید قدرت ما و یا تروما رخ می دهد. علت هماچوری پارگی رگ های خون از دیواره کیست، سنگ ها، عفونت یا سرطان است. این مطالعه نشان داد که بروز هماچوری فرکانس ساله کیست شدت و فشارخون بالا را افزایش می دهد با افزایش سرعت متناسب است به بدتر شدن عملکرد کلیه است.
2، کم خونی، کم خونی بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران با وضعیت از روشن به سنگین، و اغلب توسط شب ادراری همراه است.
3، فشار خون بالا: فشار خون بالا فرکانس بیشتر از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک در حدود 50٪ -60٪ از کل است. علائم فشار خون بالا قبل از نقص عملکرد کلیه رخ داده است، و همراه با سردرد، سرگیجه است.
درد، درد پهلو و یا داخلی یکی از بیماری کلیه پلی کیستیک از شایع ترین علائم اولیه، 60٪ از بیماران با علائم درد کلیه پلی کیستیک، وقوع افزایش فرکانس با افزایش سن و کیست در بدن زن است رایج است. طبیعت می تواند به عنوان احساس درد مبهم مانند چاقو و یا سوزن به سمت بالا می خواهم گاهی اوقات شکم، تابش سوپراپوبیک باشد. درد حاد عمومی یا درد شعله ور شدن وضعیت معمولا به این معنی که کیست پاره خونریزی و یا سنگ و یا لخته شدن خون ناشی از انسداد مجاری ادرار (اغلب با تب همراه است). درد مزمن، کلیه ها بزرگ شده و یا کیست کشش کپسول کلیه، های ساقه کلیوی، و فشرده سازی ارگان های مجاور و یا التهاب بینابینی. کیست های کبدی بزرگ می تواند بیمار را دوباره تحت باعث درد است.
6، اختلالات ادراری: عمدتا به عنوان پروتئینوری یا هماچوری، علائم زودرس بیماری کلیه پلی کیستیک. بیشتر پروتئین، هماچوری، بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری خود را از چک بیماری پلی کیستیک کلیه رنج می برند. هماچوری است که همچنان به دلیل کپسول کیست و کپسول بین ظلم و ستم ناشی از پارگی کیست یا خونریزی کلیوی ایجاد می شود را افزایش می دهد. به طور کلی متناوب هماچوری آشکار و بدون درد، خفیف، و پایدار شد به نظر می رسد. علاوه بر این، بیماری کلیه پلی کیستیک در اوایل، که به درجه ای از نور تکرر ادرار، شب ادراری، پدیده پلی اوری، این پرونده و غلظت از دست دادن عملکرد کلیه است.
7، نارسایی کلیه، بیماری دیر یا زود، نارسایی کلیه، موارد منحصر به فرد به نارسایی کلیوی در دوران بلوغ وجود دارد، اما بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به ندرت قبل از سن 40 سالگی با نقص عملکرد کلیه است. ، در حدود نیمی از عملکرد کلیه در سن 70 سالگی باقی می ماند، اما اگر از آن است که روند توسعه فشار خون بالا به نارسایی کلیه خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد.
عوارض، در بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری کبد پلی کیستیک و عوارض دیگر، عوارض کلیه پلی کیستیک به طور کلی کندتر همراه در مقایسه با بیماری کلیه پلی کیستیک و حدود 10 سال بعد. آنوریسم داخل جمجمه هستند بیشتر در معرض خطر عوارض، نرخ 10٪ تا 40٪، 9٪ از بیماران مرد از پارگی آنوریسم داخل جمجمه،
بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری را به اجتناب از اعمال، از جمله نیروی کار بیش از حد فیزیکی، بیش از حد کار ذهنی. به شدت مناسب ورزش، ترتیبات مناسب برای رژیم غذایی، و به طور فعال همکاری با درمان های پزشکی است. راه برای بهبودی سریع است. اگر شما فکر می کنم در مورد درک نزدیک تر از دانش مربوط به بیماری کلیه پلی کیستیک، و سپس، به مشورت کارشناسان ما.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد