polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

کراتینین 600 چگونه برای درمان

کراتینین 600 چگونه برای درمان

سلام دکتر، پدرم در سال گذشته، معاینه فیزیکی برای تشخیص کراتینین سرم بالا، در ابتدا بیش از 200 گل رز به بیش از 600 دو ماه بعد، پزشک اجازه دیالیز؟ سوال من این بیماری علاوه بر به دیالیز است، گزینه های درمانی خوب وجود دارد؟ درمان دندان های سفید با چنگک جمع کردن باکتری های بیماری کلیه چگونه است؟ این بیماری بسیار جدی است؟

کراتینین برای رسیدن به بیش از 600 پزشکان است که درمان دیالیز، اما من دیالیز را نمی خواهم، کراتینین بالا است علاوه بر به دیالیز است؟ کراتینین بالا چه خوب درمان؟ چگونه ما می توانیم به کراتینین به طور کامل رها؟

پزشک پاسخ داد: سلام، اطلاعات مربوط به موارد ارائه شده توسط شما را خوانده ام، کراتینین بیش از 600 است، نارسایی کلیه، نارسایی کلیوی نارسایی مزمن کلیوی وارد شده، عمدتا به دلیل بیماری کلیوی طولانی مدت، با زمان و بیماری، کلیه عمل به تدریج، کاهش می یابد و در نتیجه از بروز نارسایی کلیوی است. روش های معمول غربی به درمان دیالیز، دیالیز می تواند پیشرفت نارسایی کلیوی نقش بازی به تاخیر می اندازد، اما تنها تاکید بر یک سو، درمان اغلب می تواند بهترین درمان نارسایی مزمن کلیوی دست یابد. توصیه هایی برای درمان نارسایی کلیه در پزشکی اینتگرتیو، طب چینی مبتنی بر غربی در جدایی غربی کمک شده است، تلاش برای اساسا جلوگیری از روند فیبروز کلیه. طب غربی در مواد دارویی مورد استفاده در کنترل عوارض و بیشتر یا کمتر همان، در حالی که سنتی طب چینی با احتیاط باید به فکر می کنم از را بخواهید نه خیلی سریع تبدیل شدن به، و یا در نظر گرفتن به اصطلاح "درمان" و دیگر مواد مخدر مشابه به جلوگیری از اما برای ترویج پیشرفت بیماری.

افزایش کراتینین با توجه به کاهش خود را در عملکرد سیستم ایمنی، کلیه ذاتی در سلول و عملکرد بافت را دچار اختلال کرده، تعداد زیادی از رسوب ایمنی پیچیده در کلیه تجمع مواد سمی می تواند نمی شود تخلیه ایجاد می شود. کاهش ذاتی بدن اختلال در سیستم ایمنی بدن، توانایی سلول های فاگوسیتوز و سلول های کشنده بازی نقش در سلول های ایمنی بدن، فعال کردن بدن یک سیستم پشتیبان، بتونه کاری ایمنی بدن پاسخ ایمنی و التهابی پاسخ می تواند بدن از کمپلکسهای ایمنی روشن نیست، بلکه باعث می شود بدن به کلیه عادی ذاتی در سلولی و بافتهای آسیب به شکل گیری حساسیت، همچنان رخ دهد به علت به حساسیت بیش از حد، رسوب ایمنی پیچیده است بیشتر و بیشتر، از درمان است که به سادگی به قطره درمان کراتینین و علامت دیگر، روشن نیست که این کمپلکسهای ایمنی، وجود خواهد داشت درمان رضایت بخش نیست.

دو تن از دوکتوران پاسخ: سلام، به شما ارائه اطلاعات مورد خوانده شده است، پدر خود را به دلیل فشار خون بالا و سابقه دیابت؟ کراتینین سرم به علت از کلیه ها در سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده نقض علل مختلف از فیبروز. اول، اختلال کلیوی انتقال سلول ذاتی فنوتیپی رخ می دهد، شکل گیری تغییرات پاتولوژیک، تحریک فیبروبلاست کلیه به myofibroblasts، بلکه نقض و تحریک بافت ذاتی کلیه عادی، بروز ضایعه، در نتیجه شکل گیری کلیه از نقطه ای به هواپیما، از محلی به طور کلی، برای گسترش گسترش تحریک به کیفیت دستگاه از دوره آسیب (به عنوان مثال، طول مدت آسیب کلیوی)، با توجه به صدمه به کلیه ها، عملکرد آن به دفع زباله کاهش می یابد، و باعث تجمع سموم و دیگر کراتینین در بدن، که به نظر می رسد در کراتینین خون، نیتروژن اوره خون و کراتینین در ادرار میزان فیلتراسیون کلیوی را کاهش می دهد. به وضعیت فعلی خود، باید تحت کنترل باشد به محض افزایش کراتینین ممکن است دندان های سفید با چنگک جمع کردن مهار باکتری گلومرولها رسوب کمپلکسهای ایمنی، بلکه مهار پاسخ ایمنی در بیماریهای گلومرولی نقش. بنابراین، از نقطه نظر سطح این نظر سفید جریحه دار کردن دندانها باکتری ها را می توان برای درمان بیماری های گلومرولی استفاده می شود.

برای سایت از رسوب ایمنی پیچیده و درجه آسیب ایمنی و التهابی، استفاده از خرد، بر اساس طب چینی با ایمونوتراپی، ترکیب پیچیده روش In vivo ایمنی بدن و تغذیه چی، طب چینی افزایش ایمنی سه بعدی درمان سه گانه، گردش خون TCM، روشن، و ترکیب نقص ایمنی مسدود شده است، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی و مجموعه ای از اقدامات برای جلوگیری از پاسخ ایمنی التهابی، با واسطه سلول های کاربردی برای تعمیر آسیب دیده بدن از شر خود را از سم متوسط ​​و کوچک بهبود توانایی سم زدایی خود کلیه است. بازگرداندن عملکرد سیستم ایمنی ذاتی، تا زمانی که بهبود عملکرد، شاخص به طور طبیعی، کاهش پیشگیری از عوارض است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد