polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

خطرات از کیست های کلیوی

اول، کارشناسان با اشاره به خارج که: بیماران مبتلا به کیست کلیه به جلوگیری از عفونت، پیشگیری از کیست کلیوی، به پایبندی به درمان، علاوه بر این، کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به فعالیت افزایش فیزیکی، و بالا بردن سیستم فیزیکی و ایمنی بدن، افزایش توانایی ضد ویروسی، بار بیش از حد قلب ندارید حفظ روحیه ی خوب، بنابراین اوایل پیشگیری، تشخیص زودرس و درمان به موقع کلید حفظ سلامتی است.خطرات از کیست های کلیوی به طور کلی در حدود دو جنبه:

، علایم کیست های کلیوی در بیماران مبتلا به کیست تک، و گاهی اوقات شما می توانید از انگشتان دست خود را شکم از یک بلوک نرم، کپسول سر اوایل کوچکتر برای بیماران مبتلا به هیچ عارضه ای هم نداشت، به لمس استفاده کنید، تنها در صورتی که رشد می کنددرجه معینی از زمان کمر درد قبل از شروع علائم می شود. بیماری کلیه پلی کیستیک گاهی هماچوری (خون در ادرار)، و یا باعث پیلونفریت مکرر شود. در اکثر موارد، بیماری کلیه پلی کیستیک، هیچ نشانه ای ندارند، مگر اینکه کیست در نهایت بیش از حد بافت کلیه ناشی از نارسایی مزمن کلیوی جایگزین شد، نشانه شروع به نظر می رسد.

دوم، خطرات از کیست های کلیوی و در نتیجه نارسایی کلیوی، اورمی، کیست های کلیوی می کند به بدن به را تعداد زیادی از خطر، خطر واضح ترین خطر تنها از کیست تک کلیوی ممکن است توسعه به کیست بدخیم است، اما این به ندرت اتفاق می افتد، بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است منجر به نارسایی مزمن کلیه، نیز نادر است که اگر شما یک وحدت کیست های کلیوی، اغلب برای سایر بیماری ها را بررسی کنید، پیدا نشد. از آنجا که سلول های سرطانی ممکن است از کیست باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد