polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماری کلیه پلی کیستیک ارثی است؟


بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، معمولا به اتوزومال مغلوب اتوزوم غالب و تقسیم است. ، بیماری کلیه پلی کیستیک ارثی هستند، اگر هر دو والدین ژن های بیماری زا، بچه ها مریض می شدند؟ بعدی، اجازه دهید نگاهی به تجزیه و تحلیل بر روی این موضوع.
اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (به عنوان مثال، تشکیل دهنده این بیماری کلیه پلی کیستیک) (حداقل بالای 75٪) با پدر و مادر ژنتیکی است، اما تعداد بسیار کمی (25٪) و نه ژنتیکی پدر و مادر وجود دارد، اما جهش ژن در اثر بالینی بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان، روبرو می شوند اما تاریخ ژنتیکی پدر و مادر، و که این مورد است؛ کلیه پلی کیستیک اتوزومی مغلوب ژنتیکی پدر و مادر و پدر و مادر هر دو ژن را حمل می کنند، آن را شروع ممکن است کیست های ساده کلیوی هستند به دست آورد، بروز این اواخر با پدر و مادر ژنتیکی هیچ ربطی به مدولاری کلیه اسفنج و dysplastic بیماری چند کیستی کلیه دیسپلازی مادرزادی هستند به دست آورد کیست های کلیوی ناشی از طولانی مدت همودیالیز و نیز هیچ ربطی به پدر و مادر ژنتیکی دارد.
نوشته شده توسط B جنین اولتراسونیک ماه بزرگ، بعضی ها را می توان در کلیه تغییرات متعدد، کیستیک در این مورد، یک تجزیه و تحلیل دقیق از شرایط خاص یافت می شود. وضعیت عادی به طور کلی دو راه زیر را: یکی، یک سابقه خانوادگی از سوالات و تعدادی از بازرسی و تجزیه و تحلیل پلی کیستیک کلیوی اتوزومال جنینی است، اما بدون توجه به اتوزومال غالب بیماری کلیه پلی کیستیک (بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان) و یا مغلوب به ارث برده بیماری کلیه پلی کیستیک (نوزادی بیماری کلیه پلی کیستیک) باید به دقت انتخاب جنین تصمیم گرفت، زیرا اصل کلیه پلی کیستیک از فرزندان، خانواده و جامعه خواهد شد برخی از ضربه، اصلاح نژاد را برآورده نمی کنند است. 2 اگر در مورد جنین دیسپلازی پلی کیستیک کلیه، برای اولین بار به تمایز بین یک طرفه یا دو طرفه، در مورد دو طرفه، به دلیل پیش بینی ضعیف است، آن را بهتر است برای پایان دادن به بارداری؛ صورت یک طرفه، شما می توانید بارداری را ادامه خواهد داد.
از طریق تجزیه و تحلیل بالا، من معتقدم که ما باید درک خاصی از مشکلات بیماری پلی کیستیک کلیه ژنتیکی. این دیده می شود، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است، اما آن است که توسط ژنتیک ایجاد می شود، و همچنین به عنوان بخشی از این وضعیت ناشی از روز بعد از فردا. بنابراین، افراد بدون سابقه خانوادگی، ما باید توجه، پرداخت انجام بیمار روز بعد از سهل انگاری فردا.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد