polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

polycystic kidney disease www.pkdcn.com

chinese medicine treat polycystic kidney

بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط با هماچوری می تواند به درمان

هماچوری به بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری مشترک کلیه ارثی، تمام کلیه با کیست های کوچک و بزرگ پوشیده شده، کیست و با سن و رشد را افزایش می دهد، بیماری کلیه پلی کیستیک منجر به عوارض بسیاری از بیماری کلیه پلی کیستیک شایع است عوارض. بنابراین، بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط با هماچوری می تواند درمان این مسئله، کارشناسان پاسخ:

بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران با هماچوری به راحتی منجر به عفونت شکم و در نتیجه تب بالا، تورم، کاهش شدید در عملکرد کلیه ها و سایر مشکلات جدی است. بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط با هماچوری در بیماران مبتلا به فشار خون، کلیه ها نیز در یک کشور بزرگ، به راحتی منجر به کیست های کلیوی در سراسر پارگی عروق خونی کوچک، منجر به هماچوری شود. این فرایند، کیست، با افزایش سن، کیست، بافت ظلم و ستم کلیه ها و عروق خونی کلیه، منجر به اختلالات microcirculatory محلی در بافت کلیه، که منجر به هیپوکسی و ایسکمی کلیوی، منجر به آسیب کلیوی مویرگی سلول های اندوتلیال، خون در نشت ادرار است. در همان زمان، نفوذ سلول های التهابی در خون و شروع روند فیبروز کلیوی و عملکرد کلیوی کاهش پیشرونده است. علاوه بر این، تعداد کمی از بیماران عفونت های دستگاه ادراری و سنگ کلیه می تواند پیچیده، هماچوری نیز می تواند رخ دهد. بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط با هماچوری می تواند به درمان چه نوع از درمان؟

بیماری کلیه پلی کیستیک با هماچوری هماچوری نسبت به درمان بیماری های کلیوی و دیگر مشکل است. 8 روز برای جلوگیری از خونریزی - بیماری کلیه پلی کیستیک با هماچوری در بیماران با عملکرد بالینی هماچوری به راحتی تکرار شده است، به طور کلی در درمان هماچوری پس از 4 همراه است. اما به زودی دوباره بیمار هماچوری، به خصوص در بیماران مبتلا به کم خونی بیماری پلی کیستیک کلیه مشترک ظاهر خواهد شد. بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک بیماری با بروز هماچوری بیشتر، خطر آن بیشتر است و خطر از پایان مرحله بیماری کلیوی رنج می برند است.

این درمان، پزشکی از جمله درمان با مواد مخدر برای پیشگیری و کاهش عفونت، جراحی حذف کیست های بزرگ، تنها به طور موقت کاهش نشانه ها، یک راه حل موقت، در نتیجه، طب غربی می تواند اساسی برای درمان کیست های کلیوی. کارشناسان نشان می دهد که موثر از طریق استفاده از مواد سنتی طب چینی فعال برای دستیابی به هدف بهبود هیپوکسی و ایسکمی کلیوی در نهایت ادامه کیست به کوچک، و حل مشکل کلیوی کیست هماچوری، و برای جلوگیری از مشکلات مکرر.

میکرو درمان برای نفوذ از طب سنتی چینی از طریق علم مدرن و فن آوری، سنتی طب چینی تا می شود به ذرات کوچک، درمان نفوذ میکرو ابزار طب درمان چینی خرد، استفاده از ثابت و با طول موج میکرو، مبتنی بر طب برای نفوذ درمان نفوذ ذرات از طریق پوست به طور مستقیم به ضایعات، سریع کلیه پارانشیم و ضایعات بخش هایی از جذب، به انجام این کار ملزم به ایفای دو نقش مهم

1، می تواند سلول های اپیتلیال گسترش سلاح های هسته ای در دیوار مهار، کاهش مکانیسم ترشح عمل را، یعنی: مواد طب سنتی چینی فعال در خارج از منطقه کلیه هدف نفوذ در درون سلول های کیست، مهار اپیتلیال و مسدود کردن سمیت کلیوی ناشی از عامل رشد و متناظر با آن گیرنده اتصال و مسدود کردن ترکیبی از فاکتور رشد و گیرنده تیروزین کیناز فعال سازی آن ایجاد می شود، و در نهایت دستیابی به ترمیم سلول های اپیتلیال در دیوار؛

دوم، مسدود کردن یک سری از ماوراء چیزی سیگنال فعال سازی حساب کاربری تیروزین کیناز، و در نتیجه اثرات بیولوژیکی دیواره کیست ناشی از گسترش سلاح های هسته ای از سلول های اپیتلیال، در نتیجه مسدود کردن مسیر منتهی به تکثیر سلول های پوششی دیواره کیست کلیوی، همچنین می تواند مانع از ترشح سلولهای اپیتلیال، با تسریع گردش خون در ناحیه کلیه، برای سرعت بخشیدن به مایع کیستیک در تبادل مواد کیست، و در نهایت کیست های کوچک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد